poniedziałek, 29 marca 2010

CO na obiad?


jakie to proste i jakie pyszne!



2 kawałki ryby Cod (to chyba dorsz nasz) -sól, pieprz, polana cytryną.

warzywa:
3 średnie ZIEMNIAKI pokrojone w drobną kostkę
2 MARCHEWKI pokrojone w drobną kostkę
10 cm CUKINII pokrojone w dusze kawałki
czerwona PAPRYKA, zielona PAPRYKA
1 CEBULA pokrojona w duże kawałki
- to wszystko wyłożyłam na blachę i zalałam
1 puszką MLEKA KOKOSOWEGO 
(zwykle dodaje curry ale tym razem postanowiłam zmienić smak potrawy) + 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego rozrobionego w 1/4 szklanki wody + łyżka sosu sojowego + sól + pieprz

Wstawiłam do rozgrzanego piekarnika ok 200* na 20 minut po czym
+ obrane obieraczką SZPARAGI
a po kolejnych 5-7 minutach wsadziłam na wierzch rybę. Rybka już szybko doszła.

CuDo! 
To chyba była porcja na trzy osoby, jak nie cztery a wsunęliśmy to we dwoje:)
Istne szaleństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz