poniedziałek, 19 marca 2012

Wielkanoc






zgłaszan na wyzwanie:
HopmArt - światło - 9 kwietnia

11 komentarzy:

  1. Witaj Evik...dziękuję za udział w zabawie na naszym blogu HopmArt, ale mam do Ciebie prośbę, czy mogłabyś podlinkować swoją pracę poprzez inlinkz...jest już dodany -przepraszamy, mieliśmy problemy techniczne ;)dziękuję i pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak na marginesie ...to zapomniałam dodać, że karteczki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te karteczki. Czy Ty sama rysowałaś te kwiatki? Jeśli tak to podziwiam tymbardziej. Dziękuję za udział w zabawie Hopmart. zuzia

    OdpowiedzUsuń
  4. aha evik-Jest tylko jedna prośba-zgodnie z zasadami wyzwania należało opisać dlaczego akurat taki projekt kojarzy Ci się z tematem ŚWIATŁO.
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie Hopmart.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kolorowe karteczki, wiosno gdzie jesteś?
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu Hopmartu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kwiatki, karteczka taka wiosenna :)) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Hopmartu

    OdpowiedzUsuń
  7. zuziucha- to jest stempel taki, ale nie ukrywam, że roboty miałam dużo, bo każdy z osobna wyciąć, pomalować i wygiąć... Co do opisu to w komentarzu opisałam dlaczego kwiaty kojarzą mi się z tematem światła, słońca:) Dziękuję za przemiłe komentarze i pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń