czwartek, 11 października 2012

Jesiennie

Dzieńdober wszystkim!
Dziś pokażę kolejne jesienne projekcie (projektowie ;p)
Nie jest to kartka, nie jest to tag, ale chyba tagiem go nazywać będę.
Zamówienie było na zakładkę do książki i tą zakładką mam nadzieję będzie.

Gruba na 1,5 mm tektura oklejona liśćmi sumaka octowca zaimpregnowanego wcześniej tak, by się nie zniszczył,nie pokruszył jak moja karteluszką z poprzedniego sezonu. Teraz do woli mogłam gnieść, kleić i wyginać. Cudo. Mogę co sezon robić tylko w liściach!
Tekstu na froncie użyłam tego samego, bo bardzo się spodobał. 
Plus dołożyłam odrobinę świeżości. Liście filcowe są rewelacyjne (dzięki Agusiu)!
Użyłam: taśmy papierowej - Dekoracyjna Taśma
Nit Dovecraft, tusz i cracle paint z serii - Vitnage Photo.

A teraz może już owy twór.
Zapraszam.

Zgłaszam na wyzwanie w ScrapPasji "z przybornika krawcowej" - do 13/10
Scrapek.pl "chorągiewki", bo jedną mam  - do 31/10 

CraftArtwork "jesienna nostalgia" - 23/10

oraz Happy Scrap Moments "Jesień" - 26/10

Joanna Sheen challenge "Autumn Breeze" - 25/10 (wyniki 28/10)

8 komentarzy:

  1. Amazing textures on this. Love those leaves and the sewing. Hugs, Buttons x

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesienna magia :) kolory, liście, dodatki - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kolorystyka i ciepły jesienny klimat:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gorgeous and love all the photographs so we can all take in all the details, thank you for joining us at the Joanna Sheen Challenge
    Hugs Kate xx

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful design, the texture and the colours are amazing

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle klimatyczna...i cudowne,ciepłe kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna praca! pozdrawiam, Magda :)

    OdpowiedzUsuń