środa, 28 listopada 2012

kuchenne inspiracje

Tak brzmi tytuł wyzwania w scrapki.pl, w którym z przyjemnością biorę udział. Z kuchennej szuflady wyciągnęłam sitko do warzyw i jajek, nakrętkę od słoika i od butelki. Można za ich pomocą coś fajnego wyczarować? O tak! Sitko jest rewelacyjne do uzyskania tła! A nakrętki jako okrągłe stempelki.
Dodałam świąteczny napis z tekturki potraktowany srebrnym embossingiemz brokatem oraz klejem z brokatem (zielony). Owoce ostrokrzewu wyciśnięte z Pearl Markera. Stempel z Montażowni. Troszkę mgiełki (Perfect Pearls Mist-kiwi) by tło tez się mieniło świątecznie. No i troszkę poplamiłam czarnym, rozwodnionym w atomizerze, kreślarskim tuszem. Oto moja praca:
I proces twórczy:






Kilka ujęć gotowej kartki: 


WYZWANIA:
Hooked On Craft Challenges - Christmas (29/12)
Let's Craft and Create - Splash of colour (11/12)


5 komentarzy:

  1. Nieźle sobie to wymyśliłaś:) Piękne tło, nici niczym śnieżne góry - ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona praca! Świetny efekt! Też kiedyś miałam takie sitko, chyba ruszę do babci przeszukać szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem - fantastycznie to wszystko wymyśliłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. this is such a beautiful design and the stitching looks fabulous!

    OdpowiedzUsuń