poniedziałek, 12 maja 2014

Wyzwanie na Dzień MAMY

Juz się tłumaczę...
Na trocheę byłam zmuszona zaprzestać TUzaglądania,
a to z okazji dłuższych wakacji (Sycylia i Londynowe),
a to z powodu powstawania mojego skromnego M-fifty (taki juz widnieje cyferek na moich nowych drzwiach do nowego świata, w którym zamieszkam tylko ja i mój synek)
i innych bałaganów zwiazanych z rokiem 2014:)

Ale obiecuję nadrobić stracony czas, juz przeglądam kartkowe (i nie tylko) blogi
i powoli wsysam na nowo tę energię

W międzyczasie sporo kartek spod mojej ręki wyszło wiec powolutku zaczynam uzupełniać zgubione posty!

Pierwszym będzie wyzwanie, które ruszyło 1 maja i trwa jeszcze 3 dni na ScrapCafe.
Nie byłam w stanie ustawić posta u mnie na blogu w tym samym czasie, ale kartka jest:










Na koniec informacja o 
cudownych papierach  do wygrania 

1 komentarz:

  1. świetna praca ! Piękne wykonanie! Pozdrawiam ciepło ! www.koliberart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń