piątek, 28 kwietnia 2017

Chrzciny


Ostatnio kupiłam nowe mgiełki, muszę przyznać, że efektem perły i kolorami jestem zachwycona, niestety atomizery bardzo się zapychaja i już w sklepie dostałam dodatkowe.
 Są to mgiełki Stamperii MIX MEDIA:
  Azzuro Iridescente (niebieski), 
Acqamarina Iridescente (zielony), 
Rosa perlato (cudny roż).
Dodatkowo kartkę pryskałam Glimmer Mistem Meadow Green (zielony).

Wild Craft  Orchid, Tim Holrz thinlits 661588, Evik, Ewa Jarlińska, kartka na chrzest, pamiątka chrztu, Stapmeria rosa perlato, Stamperia acquamarina, Stamperia azzurro

Wild Craft  Orchid, Tim Holrz thinlits 661588, Evik, Ewa Jarlińska, kartka na chrzest, pamiątka chrztu, Stapmeria rosa perlato, Stamperia acquamarina, Stamperia azzurro



Wild Craft  Orchid, Tim Holrz thinlits 661588, Evik, Ewa Jarlińska, kartka na chrzest, pamiątka chrzt, Stapmeria rosa perlato, Stamperia acquamarina, Stamperia azzurro



Troszke zbliżeń, 
wybaczcie ilosc, 
ale wyjątkowo mi się każde podoba.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz